Headerbild

Integritetspolicy

Dataskyddsregler inom EU (GDPR)
Behandling av personuppgifter

Som medlem i denna förening kommer föreningen att behandla flertalet personuppgifter om dig. Detta för att föreningen ska kunna administrera sin verksamhet. Föreningen har ansvaret för att behandlingen av personuppgifterna är förenligt med gällande lagstiftning samt Idrottens.

Uppförandekod för behandling av personuppgifter.
Föreningen har en Integritetspolicy som beskriver hur hanteringen av personuppgifter sker inom föreningens verksamhet. I samband med medlemsansökan så lämnar du samtycke att föreningen får hantera dina personuppgifter i enlighet med Integritetspolicyn.

Om du har skyddade personuppgifter eller av andra särskilda skäl inte har möjlighet att uppge fullständiga personuppgifter, kontakta föreningens administratör för att ansöka om medlemskap.

Läs Integritetspolicyn för föreningen här

Adress