Headerbild

Att vara medlem i OK Tor

Är du intresserad av att börja orientera eller är nyinflyttad orienterare i stan får du gärna besöka oss i klubblokalen i Ektorp (Torshälla) eller ta kontakt på annat sätt.

Naturligtvis får du komma och prova på några gånger för att se om klubben uppfyller dina önskemål. Önskar du bli medlem kan du fylla i vårt formulär här på hemsidan

Medlemsavgifter 2024

Ungdom tom 20 år samt pensionärer över 65 år = 200 kr

Övriga vuxna över 20 år = 300 kr

Familj = 500 kr

Använd bankgiro 774-1507 för inbetalning.

Tävlingsavgift

Enligt nya ekonomiska regler som beslutades vid OK Tors årsmöte 2022-12-08 betalar löpare 50 procent av anmälningsavgiften i tävlingsavgift för individuella tävlingar från och med det år man fyller 21 år. Anmälningsavgiften för individuella tävlingar för medlemmar upp till och med 20 år bekostas av klubben.

Samtliga medlemmar betalar hela kostnaden för tävlingar under perioden 10 juni-31 juli, med undantag för eventuella distriktsmästerskap under perioden.

Medlemmar betalar hela anmälningsavgiften för veterantävlingar.

Eskilstunaklubbarnas gemensamma träningsarrangemang så som vårspringet, höstspringet och nattserien, samt sprintcupen ingår i träningsverksamheten och bekostas av klubben.

Avgifter för efteranmälan samt ”ej start”

Enligt OK Tors ekonomiska regler ska extrakostnader för efteranmälningsavgift till tävlingar samt ”ej start” betalas av medlemmarna själva.

Betalning

Detta innebär att medlemmar inte själva betalar in någon tävlingsavgift, eller några kostnader för semestertävlingar, efteranmälningar eller ej start. Samtliga kostnader kommer att faktureras medlemmarna två gånger per år.

Hälsningar Kassören

Adress